Forum Klan jest teraz na www.rsrosklan.fora.pl Strona Główna


Klan jest teraz na www.rsrosklan.fora.pl
Klan jest teraz na www.rsrosklan.fora.pl
Odpowiedz do tematu
QUESTY
OPIS WSZYSTKICH QUESTÓW
Gość



Rune Mysteries:

Potrzebne rzeczy: chwilka wolnego czasu
Potrzebne umiejętności: -
Nagroda: Umiejętność tworzenia run i 1 QP
Poziom trudności: Łatwy
Start: Lumbridge, Zamek - 1 pietro, Duke Horacio
Cel: Praca jako kurier między Magami
Opis:
1. Odszukaj na Zamku Duka Horacio, porozmawiaj z nim. Da Ci Air Talisman.
2. Zanieś Air Talisman do Wierzy Magów (Wizard Tower) W komnatach pod Wierzą znajdź Wielkiego Maga Sedridora. Porozmawiaj z nim a da Ci paczuszkę i poprosi o zaniesienie jej do Aubury'ego, sprzedawcy Run w Varrock.
3. Zanieś paczuszkę do Aubury'ego. Porozmawiaj z nim i daj mu paczuszkę. W zamian dostaniesz notatki. Wróć z nimi do Sedridora i daj mu notatki.
4. Sedridor podziękuje za trud "biegania", odda air talisman i nauczy Cię bardzo przydatnej umiejętności Tworzenia Run.

Porada:
Tworzenie Run.
Do wykonania jakichkolwiek run potrzebny jest materiał czyli Rune essence, miejsce czyli Altar i klucz-busola do odszukania i wejścia do Altaru.

a) Rune essence można kupić lub wykopać. Do kopalni Rune essence "Teleportować" mogą Sedridor i Aubury. Ten ostatni jest bliżej banku a więc u niego najlepiej się teleportować. Do kopania potrzebny jest kilof i wolne miejsce w plecaku. Podczas jednej wycieczki można "ukopać" 28 Rune Essence.

b) W zależności od poziomu Rune Crafting zaopatrujemy się w odpowiedni talizman i klikając na "Locate" dostajemy namiary gdzie znajduje się Altar. pakujemy do plecaka wspomniany talizman i Rune Essence. Odnajdujemy Altar (np. Air Altar) to najczęściej kupka kamieni Klikamy talizmanem na Altar i przenosimy się do właściwego miejsca tworzenia run. W centrum miejsca gdzie się znajdujemy jest "ołtarz" Klikamy na ołtarz i Essence runy zamieniają sie na ...Smile

Jedna Rune essence zajmuje 1 miejsce w plecaku (nie nosić w postaci note do przerabiania) natomiast reszta run jednego typu sumuje się na "jedno miejsce" w plecaku
CABRONE_Pl
Gość



02. Cook's Assistant

Potrzebne rzeczy: bucket of milk,egg and pot of flour
Potrzebne umiejętności: zadne
Nagroda: 1QP, możliwosc uzywania pieca w zamku w Lumbridge
Poziom trudności: latwiutki
Start: kuchnia w zamku w lumbridge
Cel: ciasto
Opis:

Trzeba po kolei zdobywac rzeczy
pogadaj z kucharzem w kuchni owie ci co masz zdobyc:
1. bucket of milk-idz do sklepu i kup bucket pozniej przejdz przez most na druga strone do krow. uzyj bucket na krowe i masz bucket of milk
2. egg-idz na farme kor na polnoc od krow wejdz do kurnika i popatrz czy leza jajka jesli jest to wez jedno
3.pot of flour idz znowu do sklepu i kup pot pozniej idz droga dalej az dojdziesz do mlyna, obok mlyna jest pole z pszenica zerwij troche i idz do mlyna, wejdz na sama gore mlyna i wrzuc pszenice do dziury i pociognij za dzwignie zejdz na dol i uzyj pot na empty flour bin w pojemniku na dole
ok masz juz wszystko wruc do zamku i daj to kucharzowi i brawo ukonczyles quest
CABRONE_pl
Gość



03. Sheep Shearer:

Wymagania: -
Potrzebne rzeczy: shears (nożyce do strzyżenia - można kupić w sklepie)
Nagroda: 2 QP, 60gp i 150 exp do crafting
Opis:
1. Idź do farmy, na północ od zamku Lumbridge (obok farmy jest małe jeziorko).

2. Odszukaj Freda i porozmawiaj z nim, poprosi cię o ostrzyżenie owiec i przyniesienie mu 20 motków wełny (balls of wool).

3. Obok w farmy w zagrodzie jest kilka owieczek. Owieczki (sheep) występują w dwóch postaciach ostrzyżone (chudziutkie) i nie ostrzyżone (puchate). Na tych puchatych użyj shears otrzymasz wełnę (wool) i tak w sumie 20 razy.

4. Idź teraz do zamku Lumbridge. Na piętrze opdszukaj kołowrotek (spining wheel). Kliknij na nim. Masz do wyboru przerabianie wełny i lnu (len - flax jest dla membersów) Wybieramy len. mamy do wyboru wykonanie x1, x5, x10 i opcję do wpisania liczby, wybieramy to ostatnie i wpisujemy 20. Po kilku chwilach 20 motków wełny gotowe

5. Idziemy do Freda. I oddajemy owoce naszej pracy.

Quest skończony
CABRONE_pl
Gość



04. Witch's Potion:

1)Wymagania: --brak--
2) Potrzebne rzeczy: spalone mięso, eye of newt, cebula i ogon szczura
3) Nagroda: 1 quest point i troche exp do magii
4) Opis:
Aby zacząć udaj się do Rimmington, jest to mała wioska na zachód (W) od Port Sarim. Poraomawiaj z czarownicą Hetty a ona poprosi cię o przyniesienie kilku rzeczy.
Burnt meat (spalone-przypalone mięso): zabij dużego szczura i ugotuj jego mięso, jeśli ci się uda to ugotuj je ponownie aby je przypalić.
Eye of newt: można kupić w sklepie magicznym w Port Sarim za 5gp
Cebula: Znajdziesz ją na polu, które jest na północnym-zachodzie (N-W) od Rimmington.
Rat's tail: wystarczy zabić szczura na 1 lv i podnieść to co zostawi.
Gdy już wszystko pozbierasz wróć do czarownicy i świętuj wykonanie questa.
CABRONE_PL
Gość



05. Romeo & Juliet
Żeby zacząć misje porozmawiaj z Julią, Która czeka w swoim domku na zachód od Varrock (musisz wejść po schodach na 1 piętro). Aby zaliczyć misje potrzebujesz: Cadaver berries. Znajdziesz je na południowym - wschodzie Varrocka. OK skoro masz już zaznaczona misje na kolor (żółty chyba) to znaczy,że juz rozmawiałeś z Julią, idź do Romeo. Ten gość kreci sie na placu głównym w Varrock (gdzieś koło największej fontanny w mieście). Po rozmowie z Romeo dowiesz sie, że musisz odwiedzić Ojca Lawrence, który chodzi sobie po kościele na północnym - wschodzie Varrocka. Idż do niego i pogawędź troszke, ksiądz powie Ci, że musisz pobiedz do Apothecary (gość który robi streng potion w varrock). Jeżeli bedziesz miał przy sobie Cadaver berries przy sobie pogadaj z tym faciem a on zrobi Ci napój. Zanieś go do Juli, potem pujdź znowu do Roemea i misja zakończona !!
CABRONE_PL
Gość



06. Pirate's Treasure
Potrzebne rzeczy: 90 gp, biały fartuch (white apron), łopata (spade)
Potrzebne umiejętności: nic specjalnego
Nagroda: 2QP złoty pierścień (gold ring), szmaragd (cut emerald) 452gp
Poziom trudności: Łatwy (trochę biegania)
Start: Port Sarim. Rozmowa z Red Beard Frank
Cel: Główny to Skarb Piratów , pośredni zdobycie rumu, klucza i notatki
Opis:
1. Porozmawiaj z Red Beard Frank na molo w Porcie Sarim (niedaleko baru)
2. Z rozmowy dowiesz się że Frank zdradzi Ci informacje o Skarbie Piratów jeśli dostarczysz mu "Karamjan Rum"
3. Na północ (molem) dojdziesz do trzech marynarzy ubranych na niebiesko za 30 gp każdy z nich popłynie z Tobą na Wyspę Karamja
4. W barze u Zambo za 30 gp można kupić Rum.
5. Nie da się zabrać rumu do Portu Sarim bo obowiązuje ZAKAZ. Marynarze konfiskują rum, (po teleportacji rum znika i nie da się go sprzedać/ kupić od innego gracza.)
6. Sposobem jest przemyt rumu. Na przeciw baru jest chatka plantatora Luthasa. Porozmawiaj z nim. Jest chętny zlecić pracę: pomoc przy zbiorach bananów.
7. Zgadzając się na pracę, trzeba zapełnić paczkę bananami obok chatki plantatora. W sumie to około 10-12 bananów. Wkładamy najpierw rum a potem banany aż pojawi się komunikat ze paczka jest pełna bananów.
8 Wracamy do Luthasa i rozliczamy się z pracy. Zarabiamy 30 gp. (można tak zarabiać w początkowym etapie gry i jest to sposób na wydostanie się z wyspy) Dobrze jest jeszcze zapytać gdzie banany są wysyłane? Banany są dostarczane do Wydina do sklepu z żywnością w Port Sarim
9. Wracamy do Portu Sarim. Czyli wycieczka na molo na wyspie, rozmowa z marynarzem (jak masz rum skonfiskują) w rozmowie trzeba zgodzić się na "przeszukanie" czy nic nie przemycamy.
10 . W sklepie z jedzeniem u Wydina ubieramy biały fartuch i wędrujemy na zaplecze (bez fartucha nie da się wejść). Przeszukujemy skrzynie i ... Znajdujemy nasz rum.
11. Rum zanosimy do Franka w zamian dostajemy klucz i informacje gdzie jest "Notatka" o miejscu ukrycia skarbu.
12. Idziemy do Varrock w barze Blue Moon Inn (Południowa cześć Varrock) na pięterku w zachodniej komnacie jest skrzynia. Otwieramy ją kluczykiem. I jesteśmy w posiadaniu "Notatki"
13. Teraz idziemy do Falador. W rejonie kuźni (furnace) jest mały domek a w nim łopata zabieramy ją. Wychodząc z tego domku kierujemy się na wschód li nieznacznie na północ. Ścieżka zaprowadzi nas do parku Saradomin. Jest tu rabatka (z kwiatami) w kształcie krzyża u podstawy krzyża jest pomnik. Na przecięciu ramion krzyża zaczynamy kopać.
14. Skarb jest nasz Smile
15 Quest skończony
CABRONE_PL
Gość



07. Ernest the Chicken
Potrzebne rzeczy: Łopata (spade) trucizna (poition) i pokarm dla ryb
Potrzebne umiejętności: Combat lvl około 30 i trochę jedzenia bo przyjdzie nam walczyć z duchami (lvl 19) i szkieletorem (lvl25)
Nagroda: 4QP, 300gp
Poziom trudności: Łatwy ale nie najłatwiejszy
Start: Draynor Manor
Cel: Odszukanie męża Weroniki, Ernesta

Mapa



Opis:
1. Zaczynamy w Draynor Manor. Rozmawiamy z Weroniką. Poprosi o odnalezienie Męża Weroniki Ernesta.
2. Teraz proponował bym wejść do posiadłości przed którą stoi Weronika (Posiadłość jest ogrodzona) Główne wejście, w głąb korytarzem i schodkami na górę i jeszcze raz na górę.
3. Przy "maszynie" stoi Dr Odenstein. Trzeba z nim porozmawiać ... a rozmowa krótka nie będzie. Temat rozmowy to oczywiście Ernest.
Zaoferuj pomoc a otrzymasz zadanie odszukania trzech elementów maszyny: Oil can, Rubber Tube, Pressure Gauge

Oil can:
Po drabinie schodzimy do piwnic. Teraz trochę rozrywki logicznej. Oil Can jest w jednej z komnat ale drzwi są zamknięte. Otwiera je jeden z przełączników ale on tez jest za drzwiami które otwiera inny... itd.
Opis na mapce




Przełącz przycisk A w skrócie "A"
Otwórz drzwi nr 3 w skrócie "3"
Kolejność A, B, 1, D, 3, 2, A, B, 2, 4, 7, E, F, 6, 5, C, 5, 6, E, 6, 9, 2, 8,
Drzwi do Oil can otwarte. Weź go ze sobą.

Rubber Tube:
Frontowe drzwi są zamknięte trzeba wyjść tylnymi obejść dom i w zachodniej części posesji znaleźć kopczyk ziemi. Kopczyk należy potraktować szpadelkiem. Efektem prac ziemno gruntowych będzie kluczyk. Kluczyk otwiera drzwi do pomieszczenia w domku gdzie przesiaduje szkieletor. Szkieletor pilnuje Rubber Tube. Jak mu zabierzesz nie będzie już pilnowałSmile

Pressure Gauge:
Na pierwszym piętrze w domu w pokoju obok duchów jest pokarm dla rybek. Weź go i zejdź na dół do czarownicy. W pokoju gdzie jest czarownica odszukaj truciznę i połącz z pokarmem dla rybek.
Wyjdź z domku i wsyp mieszankę do fontanny. Piranie które tam pływają po zjedzeniu mieszanki wypłyną brzuszkami do góry a Ty z fontanny zabierz Pressure Gauge.

4. Zanieś Oil can, Rubber Tube, Pressure Gauge do Dr Odensteina i daj mu je ... Maszyna naprawiona, Ernest odczarowany z kurczaka, Weronika szczęśliwa, Quest skończony

Porada: Wędrując po Draynor Manor należy uważać na drzewa które zaczepiają zabierając HP.
CABRONE_PL
Gość



08. Imp Catcher
Potrzebne rzeczy: Lekkie uzbrojenie , Szczęście
Potrzebne umiejętności: -
Nagroda: Amulet of accuracy i 875 magic exp 1QP
Poziom trudności: Łatwy
Start: Wizard Tower, Wizard Mizgog
Cel: Zdobycie dla Maga Mizoga 4 koralików (beads)

Opis:
1. Z Lumbridge wybrać się na Zachód a przy Draynor Village skręcić na poludnie do Wiezy magow (Wizard Tower)
2. Na 3 piętrze tej wieży "przebywa" Czarodziej Mizog (Wizard Mizgog)
3. Wypada teraz "porozmawiać" z Magiem Mizoggiem.
Mizog zbiera kolorowe kamyki/koraliki i potrzebuje biały, żółty, czerwony i czarny czyli (Yelow, White, Black and Red Beads)
Źródłem pozyskania 4 kamyków są małe czerwone stworki Impy
4. Teraz trzeba biegać po całym Świecie RS i szukać Impów. Zabijać je i "uzbierać" w/w koraliki
5. 4 koraliki zanosimy Mizoggowi.

Porada:
Najwięcej Impow "bytuje" na wulkanie na wyspie Karamja (Karamja Volcano) Koszt wyprawy (30 + 30 coins) 60 coins. Pokonanie Impów nie jest trudne 8 HP (w Doomie nie były takie milusie) ale nie każdy pokonany zostawia kamyk. Przydaje się odrobina szczęścia. Mi niestety nie dopisało uzbierałem 21 żółtych, 12 czerwonych, 7 białych i ani jednego czarnego. Przypadkiem kupiłem w GS w Varrock. Gdyby ktoś miał trudności to... zawsze posiadam po kilka kamyków z każdego koloru ... takie RSowe hobby.
CABRONE_PL
Gość



09. Prince Ali Rescue
Potrzebne rzeczy: 500gp, 2 cebule (onion) ,7 motków wełny (ball of wool), jeśli masz linę wystarczy 4 kłębki wełny, lina (rope) 2 wiadra z wodą (buckets of water), 1 czerwone jagody (red berry), 3 piwa (beer) , różową sukienkę (pink skirt kupisz w Varrock), glinę (clay), sztabka brązu (bronze bar), popiół ze spalenia drewna (fire ashes), garnczek z mąką (pot of flour)
Potrzebne umiejętności: Znajomość podstaw, mining, smithing, crafting, woodcuting,
Nagroda: 3QP, 700gp oraz darmowe przejście przez brame na pustynię
Poziom trudności: Łatwy, długi
Start: Pałac Al Kharid, Hassman
Cel: Uwolnienie Prince Ali
Opis:
1. Idź do Pałacu Al Kharid i porozmawiaj z Hassamnem. Zleci Ci misję, uwolnienie Księcia z więzienia. Wspomoże również informacją gdzie zdobyć klucz
2. Wyjdź z pałacu i porozmawiaj z Osmanem. Opowie o szczegółach planu.
3. Plan jest taki. Trzeba zdobyć klucz na chwile i zrobić kopie przyda się do otwarcia celi, przygotować przebranie dla Księcia tak żeby wyglądał jak Lady Keli, samą Keli trzeba na chwile zniewolić a strażnika upić piwem Smile Proste ?? Smile
Wszystkie w/w przedmioty proponuje nosić ze sobą jak je zdobyć patrz "Porada"
4. Idź do Draynor Willage i porozmawiaj z Leela
5. Polej glinę (clay) wodą a otrzymasz "miękką/zamoczoną glinę" (soft clay)
6. Wejdź do więzienia (jail) i porozmawiaj z Lady Keli Tak prowadź tak rozmowę by na chwile dała Ci klucz do celi. Jak będziesz miał klucz użyj go na soft clay a otrzymasz odcisk klucza:).

Jak już jesteś w Draynor Willage odszukaj Neda (Ned the Seaman) porozmawiaj z nim i poproś go o zrobienie liny (rope=4 balls of wool) i peruki (wig = 3 balls of wool).
Zaglądnij teraz do wiedźmy Aggie, jest obok. Poproś o zrobienie żółtej farby (yellow dye) i kremu do skóry (skin paste) Do zrobienia tych przedmiotów potrzebujesz oczywiście mąkę, wodę, red berry i popiół oraz 2 cebule i 5 gp.
Żółtej farby (yellow dye) użyj na peruce (wig).
7. Zanieś do Osmana sztabkę brązu i odcisk klucza. Gotowy klucz odbierzesz od Leel'i. Rozmawiając z nią dowiesz się ze Joe lubi wypić.
8. Porozmawiaj z Joe i daj mu 3 piwka jak się trochę ubzdryngoli biegiem do Lady Keli i użyj na niej liny (panna związana) Teraz kluczem otwieramy celę w której siedzi Prince Ali dajemy mu perukę, różową sukienkę i krem do twarzy Książe wygląda jak Lady Keli wiec może zwiewać z wiezienia.
9. Teraz udajemy się do Hassana po nagrodę


Porada:

Water - woda, w dowolnym miejscu gdzie jest kran lub fontanna nabieramy do wiadra lub dzbanka. Najbliżej w Lumbrige albo w pałacu Hassana
Ashe - popiół, uzyskamy spalając jakiekolwiek drewno
Ball of wool - to nic innego jak przerobiona wełna. Samą wełne (wool) pozyskujemy strzygąc owce albo na farmie obok Lumbrige lub obok Crafting Gulid. Z wełną idziemy do kołowrotka i robimy motek wełny (ball of wool) Kołowrotki (Spinning Whell) są w Falador, Crafting Gulid, Barbarian Village i na zamku Lumbrige.
Flour - mąka. Najpierw zrywamy zboże (grain) a potem w młynie (windmill) jest nad Lumbrige mielimy na makę, która zbieramy do garnczka (pot).
Redbarries - Czerwone jagody znajdziesz wychodząc z Varrock południową bramą i idąc w kierunku wschodnim, nim dotrzesz do kopalni znadziesz red berries albo kup w Port Sarim
Onion - cebula, na farmie na południe od Lumbrige
Clay - glina, najbliżej w kopalni Barbarian Village lub w dowolnej innej
Rope - lina, albo Need ją zrobi albo kupimy w GS albo od kogoś albo na Karamja lezy w GS
Pink Skirt - różowa sukienka. W Varrock w sklepie z ubraniami (clothes shop)
Bronze bar - sztaba brązu. Albo kupujemy w GS albo w kopalni Dwarven Mine albo wytapiamy z miedzi i cyny (copperi tin ore)
CABRONE_PL
Gość



10. Goblin Diplomacy

Potrzebne rzeczy: 40 gp, 3 sztuki goblin mail, 1 cebula (onion), 2 niebieskie liście (woad leaves), 3 czerwone jagody (red berries)
Potrzebne umiejętności: Minimalne doświadczenie w walce
Nagroda: 1QP, 1 sztaba złota, 200 exp do crafting
Poziom trudności: Łatwy i trochę biegania
Start: Port Sarim Pub, Barman
Cel: Pogodzić 2 Goblinów generałów w sporze o kolor pancerza (goblin mail)
Opis:

1. W Porcie Sarim porozmawiaj z barmanem w Pubie. Opowie Ci o sporze dwóch plemion Goblinów. Spór dotyczy koloru zbroi.
2. Najbardziej optymalna trasa z Portu Sarim
Idź do Falador. Poszukaj ogrodnika (w ogrodzie obok wschodniego banku) Porozmawiaj z ogrodnikiem zaproponuj 20 gp za liście i kup od niego woad leaves (dostaniesz 2 sztuki).
Idź do Varrock. Czerwone jagody znajdziesz wychodząc z Varrock południową bramą i idąc w kierunku wschodnim, nim dotrzesz do kopalni znajdziesz 3 red berries.
Z Varrock idz do Lumbridge. Na północ od zamku Lumbridge na poletku (obok młyna) rośnie cebula zerwij jedną.
Idź do Draynor Village. Porozmawiaj z wiedźmą Aggie. Poproś żeby zrobiła Ci barwniki (dye)
„Yellow dye" (barwnik żółty) z cebuli
„Blue dye" (niebieski barwnik) z 2 woad leaves
„Red dye" (czerwony barwnik) z 3 czerwonych jagód
Zmieszaj Yellow dye i Red dye a otrzymasz Orange dye (pomarańczowy barwnik)
Wróć do Falador. Wyjdź przez północna bramę i dalej na północ aż dojdziesz do Goblin Vilage.
Jeśli jeszcze nie zdobyłeś goblin mail idąc z Lumbridge do Draynor Village to w wiosce goblinów zawalcz z nimi.
Jeśli będziesz miał już 3 goblin mail porozmawiaj z generałem Bentnose i Wartface.
Następnie użyj na jednej z goblin mail Orange dye na drugiej Blue dye trzecia powinna zostać nie pomalowana.
Porozmawiaj ponownie z generałami i kolejno daj im pomarańczową zbroję, niebieską i nie pomalowaną. Dwie pierwsze nie spodobają się ale za to trzecia ... Smile Będzie powodem do radości i zakończenia sporu.
Misja wykonana

Porada:

Skoro już wiesz jak przygotować barwniki (dye) możesz na 5 kolorów barwić płaszcze (cape)

Cebulę (onion), 2 niebieskie liście (woad leaves), 3 czerwone jagody (red berries) i Goblin mail możesz kupić w GS lub od innego gracza
CABRONE_PL
Gość



11. Doric's Quest
Stopień trudności: łatwy

Start: Porozmawiaj z Dorikiem (mieszka w chatce pomiędzy Falador a Goblin Vilage). Zapytaj go, czy możesz użyć kowadła, a on cię poprosi, byś przyniósł mu 6 clay ore (gliny)
4 copper ores (miedzi) i 2 iron ores (żelaza)

Potrzebne rzeczy: 6 clay, 4 copper ore i 2 iron ore. Najlepiej wykop to wszystko w Dwarven Mine (kopalnie pod Falador). Jeżeli jeszcze nie możesz kopać żelaza (iron), możesz kupić go w sklepie w kopalni, lub od któregoś z graczy kopiących iron ore.

Zakonczenie Questa: Zanieś wszystkie skałki do Dorika, a wynagrodzi cię on za fatygę.

Nagroda: 180 gp, doświadczenie w mining, po skończeniu questu będziesz mógł używać kowadła w chatce Dorika.
CABRONE_PL
Gość



12. Restless Ghost
Potrzebne rzeczy: Nic
Potrzebne umiejętności: Trochę czasu Smile
Nagroda: 1QP, doświadczenie do Prayer (1125 on level 2Cool Talizman (proponuje go zostawić sobie po skończonej misji)
Poziom trudności: Łatwy
Start: Lumbridge, Ojciec Aereck
Cel: Rozmowa z duchami Smile A dokładniej pozbycie się duchów z cmentarza.
Opis:
1. Idź do Lumbridge w południowo wschodniej części jest Kościół a w nim Ojcem Aereck,
Porozmawiaj z nim a opowie ci o duchu na cmentarzu. Z duchem można się zobaczyć ale porozmawiać się nie da:)
2. Wyjdź z Lumbridge i idz na bagna "Lumbridge Swamp" (na północ od Lumbridge, trzeba obejść ogrodzenie)
Znajdź Ojca Urhney powiedz że jesteś od Ojca Aereck i da Ci Ghostspeak Amulet.
3. Zakładamy amulet, idziemy do ducha i o dziwo teraz można z nim "normalnie" porozmawiać.
4. Z rozmowy dowiadujemy się że duch potrzebuje... czaszki. Czaszkę znajdziesz w Wierzy Magów, w piwnicach.
Zabierając czaszkę wywołujemy szkieletora... można z nim powalczyć albo zwiać Smile
5. Wracamy do Lumbridge na cmentarz. Otwieramy grobowiec i "używamy" na nim czaszki.
6. Pora dokończyć rozmowę z duchem. Z Ojcem Aereckiem też można jeszcze zamienić kilka słów
7.Quest Skończony.
CABRONE_PL
Gość



13. Shield of Arrav
Potrzebne rzeczy: "Przyjaciel" (lekkie uzbrojenie)
Potrzebne umiejętności: - (minimalne doświadczenie w walce)
Nagroda: 600 gp i 1QP
Poziom trudności: Łatwy (długi)
Start: Biblioteka w Varrock
Cel: Zdobycie Shield of Arrav i dostarczenie jej do muzeum

Opis:
1. Idz do Pałacu w Varrock. Znajdź biblioteke. Porozmawiaj z bibliotekarzem Reldo. Na pólkach z książkami odszukaj ksiażke pod tytułem "The Shield of Arrav" (autorstwa A R Wright) "przeczytaj ją"

Quest polega na odszukaniu połówki tarczy (do ukończenia potrzebne są dwie połówki) żeby zdobyć jedną trzeba zapisać się do jednego z 2 gangów. Tylko jednego. Dlatego do ukończenia questu potrzebny jest inny gracz, który zapisze się do konkurencyjnego gangu. Jeden z Was złozy w całość tarczę i zaniesie do kustosza muzeum w Varrock za to dostanie DWA certyfikaty. Teraz dzielicie miedzy siebie certyfikaty i kazdy idzie ze swoim do króla (w pałacu) po nagrodę.

2a. Phoenix Gang:
Porozmawiaj z Reldo. Porozmawiaj ze sprzedawcą futer Baraek'iem przy fontannie w Varrock. Daj mu 20 gp
Idąc od fontanny w kierunku południowej bramy przed sama brama trzeba skręcić w uliczkę na Wschód po prawej stronie w piwnicach opuszczonego domu jest Straven. Porozmawiaj z nim. W lokalu o nazwie Blue Moon Inn nieopodal kryjówki gangu przebywa Jonny the Beard musisz go pokonać.
Straven po wykonaniu tego zadania na dowód zaufania daje Ci klucz do kryjówki. W ostatniej komnacie piwnic w skrzyni jest połówka tarczy.

2b. Black Arm Gang: W Varrock idąc od fontanny w kierunku południowej bramy za sklepem z mieczami stoi Tramp... porozmawiaj z nim. Zapytaj "co jest na końcu uliczki przy której stoicie"?. Tramp zdradzi wtedy ze to siedziba Gangu. Idź tam. Porozmawiaj z Katrine. Powiedz ze wiesz o gangu ale nie mów od kogo to wiesz. Katrine zleci Ci zdobycie kuszy "Phoenix crossbow" czyli walka z Mistrzem zbrojowni na pięterku. Kolejna rozmowa z Katrine i droga do połówki tarczy stoi otworem.

Porada: Bedac w Phoenix Gang można zabrać dwa razy ta sama polówkę tarczy. Jedna na wymianę druga zostaje. Po wymianie za cala tarcze dostajemy dwa certyfikaty jeden do krola drugi zostaje. Czyli kończę questa sukcesem i zostaje mi połówka tarczy i certyfikat. 2 osoby można obdarować. Tak mi się wydaje. Połówki tarczy można czasami kupić w GS.
CABRONE_PL
Gość



14. Vampire Slayer
Potrzebne rzeczy: Czosnek (garlic), Kołek (stake), Młotek (hammer)
Potrzebne umiejętności: Minimum Combat lvl 30
Nagroda: 3QP oraz 4000 exp do umiejętności atak
Poziom trudności: Średni
Start: Draynor Village, Morgan
Cel: Unicestwienie Wampira (lvl 39)

Opis:

1. Zaczynasz w Draynor Village w jednym z domków znajdziesz Morgana. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się że w posiadłości Draynor Manor swoje gniazdo ma Wampir. Pora zlikwidować potwora.
2. Standardowe wyposażenie łowcy wampirów to czosnek, osinowy kołek i młotek. Trzeba skompletować przybory.

Czosnek (garlic) Znajduje się w domku Morgana na piętrze w jednej z szafek.
Kołek (stake) Posiada Dr. Harlow. Ten moczymorda i wróg wampirów przesiaduje w „Jolly Boar Inn" To bar w Varrock (a własciwie za murami miasta) niedaleko północnego "wyjścia na Wild". Porozmawiaj z Harlowem. Kup u barmana 4 piwa znowu porozmawiaj z Doktorem i daj mu je. Powinien dać Ci kołek na wampiry.
Młotek (hammer) kupujemy w sklepie (GS) zwykły młotek
3. Zaopatrzeni w "środki przymusu bezpośredniego" czyli przygotowani do walki i uzbrojeni w czosnek, kołek i młotek oraz dużo dobrego jedzenia idziemy walczyć z Wampirem w Draynor Manor (schodami do krypty pod ziemią) Otwieramy trumne i walczymy. W czasie walki wypadało by potraktować potwora czosnkiem i pod koniec kołkiem i młotkiem.
4. Wampir zniszczony, mieszkańcy wioski szczęśliwi, quest skończony

Porada:

Na walkę z wampirem proponuje iść w zbroi i zabrać dużo jedzenia. Widziałem maga z lvl 36 którego wampir pokonał dość szybko.
Wampir walcząc zabiera nam HP i dodaje sobie więc walka może być długa Smile
CABRONE_PL
Gość



15. Demon Slayer:

1)Wymagania: odpowiednie siły do pokanania demona na 27 lv
2) Potrzebne rzeczy: 1gp, 25 normal bones i wiadro wody
3) Nagroda: 3 quest points i miecz Silverlight (działa na demony jak rune longsword)
4) Opis:
Przygoda zaczyna się w Varrock. Udaj się do namiotu Cyganki, który znajduje się niedaleko fontanny w centrum miasta. Gdy już tam trafisz porozmawiaj z nią i zapłać jej za przepowiedzenie przyszłości (1gp). Zacznie coś truć, że widzi zbliżające się zło itp, itd... I że ktoś musi powstrzymać demona Delirith'a zanim będzie źle Razz Na kogo wskazał los?? Niestety na ciebie... Ale cóż, życie jest pełne niespodzianek Razz Cyganka poda ci jeszcze magiczne zaklęcie ale zapomnij o nim, bo i tak czytasz ten przewodnik Smile Zapytaj się jej gdzie możnesz znaleść magiczny miecz (Silverlight) - powie, że jest w bezpiecznych rękach. Posiada go Sir Prysin w zamku v Varrock.
Udaj się do zamku, odszukaj Sir P. I zapytaj go o miecz. Powie, że jest schowany w magicznym pudle, które otwierają 3 klucze. Spytaj się o owe klucze i zapytaj gdzie można je znaleść, bo oczywiście nie ma on żadnego z nich... (lol).
Klucz 1 (Sir Prysins key): Czyli klucz naszego roztrzęsionego Sir P. - upuścił go do zlewu (ścieków, jakoś tak). Jeśli masz wiadro wody, to już pół drogi za tobą, a jak nie to zdobądz je. Wiadra z wodą nleży użyć na rurze, która się znajduje za ścianą kuchni w zamku. Woda sprawi, że klucz spadnie do kanałów. Teraz szybko biegnij wschodnim (E) wyjściem z zamku i poszukaj wejścia do kanału (manhole). Wejdź i udaj się w kierunku północno-zachodnim (N-W). Powinna być już widoczna czerwona kropka, to właśnie jest klucz. Zabierz i szukaj drugiego.
Klucz 2 (Captain Rovins key): Kapitan jest w zamku więc nie trzeba go dużo szukać. Udaj się do północno-zachodniego obszaru zamku (N-W) i idź schodami w góre, aż do kwater oficerskich. Gdy znajdziesz Rovins'a porozmawiaj z nim, a on odda ci klucz.
Klucz 3 (Wizard Trailborns key): Udaj się do Wizards Tower, które znajduje się na południe (S) od Draynor. Przeszukaj wieże aż znajdziesz owego wizarda. Wpierw będzie jakieś bzdury mówił, ale przejdzie w końcu do sedna. Jeśli masz kości, to już się cieszysz z 3 klucza, a jeśli nie, to miłego zbierania.
Gdy juz masz 3 klucze udaj się ponownie do Sir Prysin'a i odbierz miecz. Przyszła kryska na... demona!! :-/ Udaj się do kręgu magów (Dark Wizard's Circle), znajduje się on blisko południowego wyjścia z Varrock. Zaatakuj Delirith'a a gdy straci całą energie wypowiedz zaczarowaną formułę: "Carlem Aber Camerinthum Purchai Gabindo" (będzie chyba na samym dole). Jeśli wszystko pójdzie gładko to cieszyć się będziesz z kolejnych quest points na swoim koncie.
QUESTY
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  

  
  
 Odpowiedz do tematu